tirsdag 14. oktober 2008

Norskfaget!


Norskfaget er spennende og ikke minst utfordrende. Norsk for meg, har aldri vært et fag jeg er kjempegod i, men ikke dårlig, så jeg har alltid hatt et relativt stort forbedringspotensiale. Faget byr på forskjellige ting, fra å pugge gramatikk til å skrive en tekst. Det jeg liker best med norskfaget er nok å skrive tekster om emner som intersserer meg, men det verste jeg vet med dette, er hvis det du skal skrive om er så uinteressant at du ikke klarer å skrive nok. Norsk fremover tror jeg blir vanskeligere, naturligvis. Men det behøver ikke å bety at karakteren går ned, men det kreves en større innsats og at du tar ansvar for å rette opp de feilene du har. Blogging er sikkert et fint hjelpemiddel for norskfaget, slik at vi kan dele tenker og metoder. Dette er nytt for meg, så det blir spennende å se.
Bildet er funnet på flickrCC.

1 kommentar:

Erffan P sa...

Liker innlegget ditt! Du er saklig og du tør å si dine meninger om det. Veldig bra! Keep up the good work!<3